expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

сряда, 7 декември 2011 г.

Бареков и селяните.


Тази сутрин в предаването по телевизия 7, водещият Николай Бареков бе изумително неадекватен по отношение проблемите на земеделците. Как може журналист с такъв авторитет/ за мен вече не е/ да нарече земеделските труженици "селяндури", "да отиват и да си протестират по селата и да си ядат сланината, да не ми пречат в моя двор, защото и аз не съм отишъл да им преча в техния" " ще им нарежа гумите" в национален ефир бяха изречени такива обиди по отношение на нещастните хора от селото, че всеки би се отвратил.... След подобно изказване ако собствениците на Телевизия 7 го оставят да си развява байряка, да обижда хората които си търсят правата и само защото са му объркали транспортирането до работата. Аз лично никога повече няма да гледам предаване в което участва въпросният водещ. Този човек е срам за медиите. Нека да остане без работа и да се захване със земеделие, за да види откъде и как излиза хляба и тогава ще има право да говори......
Възмутена съм от българските интелектуалци, които си затварят очите и съвестта за проблемите на земеделските производители, нещата не се представят в истинските им измерения, никой не се интересува от действителността. Истината може да се види само там на място от представителите на този "бизнес" на това "оцеляване". В момента хората по селата просто оцеляват, само те си знаят как. Най-зле са дребните производители, които нямат право на субсидии. Какво значи: за да получиш помощ трябва да обработваш не по-малко от 10 декара зеленчуци?
За хората от града няма проблем, зеленчуци и плодове ще се внесат от Гърция, Турция, Испания ... дори на по-ниски цени и ще има на пазара. Какво ги интересува, че това е прехраната на хората по селата, които все повече започват да опустяват именно по тази причина. Всички ли да станат градски жители-възможно ли е това? Как да оцелеят без помощта на държавата?

Няма коментари:

Публикуване на коментар